Jak na nejlepší lokální SEO

Online marketing je časově velmi náročný, ale jeho funkčnost je pro fungování v dnešní, moderní době plné technologií naprosto klíčová. A proto se jím také zabývá tolik odborníků i laiků. Jistě už jste přečetli mnoho příruček, rad, tipů a návodů, jak vytvořit dokonalé stránky pro vyhledávač.
 
Následující tipy jsou vhodné zejména pro malé podniky, které se chtějí na internetu zviditelnit a přitáhnout k sobě ty správné klienty. Pro menší firmy je totiž nejdůležitější lokálnost. A je to logické, vždyť kdo jiný vás bude hledat než lidi z okolí, že?
 seo audit

Knowledge panel

Používáte-li Google a zadáte název nebo detailní dotaz, ve 40 procentech hledání se objeví tzv. knowledge panel. Jedná se o část stránky, kde je napsaný název společnosti, adresa, otevírací doba, telefon, odkaz na web a případně i mapa a recenze uživatelů. Alespoň tak vypadá dobře vyplněný panel. Jak se k němu dostat? Stačí dodržet tři kroky.
 

Webové stránky

Na samotné stránce uveďte svou přesnou adresu a uveďte také co nejlepší a nejdetailnější popis služeb, které poskytujete. Pomůže také vložit mapu přímo od Googlu a popis cesty. Řekněte klientům, jak se k vám dostanou autem, pěšky i hromadnou dopravou. Usnadníte jim cestu k vám a zároveň řeknete vyhledávači přesně to, co potřebuje.
 duhová klávesnice

Google Moje Firma

Založte si na této platformě profil a zadejte tam veškeré potřebné údaje. Ideální je přidat také fotografie. Snadno tak přilákáte nové zákazníky, protože se zařadíte do online adresáře. Vyhledávač vás tak bude častěji a snadněji zobrazovat uživatelům.
 

Kód uvnitř webu

Každý web má svůj strukturovaný kód, do kterého můžete ukládat nejrůznější data. Ty bude vyhledávač prohlížet a zvolí je k zobrazení, pokud budou odpovídat hledanému výrazu. Do kódu zadejte otevírací dobu, adresu, jméno společnosti, telefonní číslo i služby, které nabízíte a poskytujete. Hned se do toho dejte, protože výsledky nepřijdou okamžitě. Čím dřív začnete, tím dřív se dočkáte výsledků.